Den druhý, 3.2. 2013, neděle

6. února 2013 v 23:07 | Vicky |  Cestovní deník Francie, Lyon-Romans
Ahoj, tak se vám zase hlásím z Francie se zápisem z druhého dne. Všechno si poctivě zapisuju, takže o nic nepřijdete. ;) Pokud to bude fungovat, každý večer přibližně touto dobou by přibývaly zápisy z předchozích dnů. Ale nic neslibuju, je to tady docela spěch. Teprve před půl hodinou jsme se vrátili z večeře. Ale jo, teď je to tady super, až na nějaký tragický dramata (ovšemže MOJE dramata -.-"), líbí se mi tu a nechci zpátky. :D
Tak přeju pěkné počtení, děkuju všem, co ztrácí čas čtením mého cestovního deníku. XD

Den druhý, 3.2. 2013, neděle
07:53
Tak, včera jsme přilítli, dvě hodiny se trmáceli po městě, abychom našli příšernou ubytovnu, kde pokoje vypadají jako z hororu! Včetně záchodů… Noc byla hrozná, Kačka prý vůbec nespala, topení dělalo hluk jako atomovka a já se každou chvíli probouzela. Večer jsme hráli UNO a před tím jsme byli půl hodiny seklí na nádraží, pak nás otravovali nějací retardi a teda… Zatím tu není asi nikdo, kdo by věděl, jak se dostaneme zpátky. Teď půjdeme na snídani a pak do města. A pak 200 km do Romans.

08:43
Přišli jsme ze snídaně, kde nám dala žrádlo nějaká ženská, co byla aspoň milá. -.-" Měli jsme rohlík s nutelou nebo cereálie a k tomu horkou čokoládu a džus a jablko. To jsem si nechala až na "oběd", kterej prý nebude. -.-" Fakt super.

15:43
Jsme někde… v prdeli. Na nádraží, čekáme, až nám přijede ZA HODINU vlak do Romans. Konečně. Dneska jsme trajdali po Lyonu, dali jsme si rozchod na dvě hodiny. Objevili jsme RUSKÝ KOLO!!! ^w^ Ten "inteligentní" chlap nám pověděl, že to bude workovat až v jedenáct. Udělali jsme krásně trapnou scénu, protože on neuměl nic anglicky a my nic francouzsky. Takže jsme tam (já, Kačka, Petra a Susmita) přišly a on přišel k nám. "Bonjóur." (nebo jak se to píše…) No, to bylo všechno, co jsme řekly. Já jsem začala docela retardovaně čumět, točit rukou, jakože jestli to kolo pojede. Nepochopil mě, takže jsem se zeptala, jestli speakuje anglicky. Nespeakuje. Dozvěděly jsme se akorát to, že kolo bude v provozu až za necelou hodinu. Mezitím jsme šly na žůžo dětský hřiště, prošly Lyon a koupily si wafli s cukrem (mňam). Chtěly jsme původně palačinku s nutelou, ale Francouz nás nepochopil.
Na tom kole to bylo žůůůžo!!! ^w^ První kolo jsme ječely, ale pak už to bylo OK. Když to skončilo, šly jsme se podívat na jednu obrovskou kytku (umělou), asi 3-4 metry velkou. No, ta kytka stála u mostu, pod nímž jezdila auta, takže nás samozřejmě napadlo jim mávat. >_< Oni nám taky mávali a troubili a blikali. :D Poté, co se Kačka rozbrečela dojetím, jsme zamířily do McDonalda. Tam nám Pejsarová (za prachy EU) koupila oběd a oznámila, že půjdeme všichni na to Ruský kolo (i když my jsme tam byly už před tím).
Vrátili jsme se do "hotelu" pro kufry a potom jeli busem na nádraží metra. Teď sedíme na vlakovým nádraží, v 16:30 nám pojede další vlak. Už abychom tam byli! -.-"

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.